Výměna a vrácení zboží
Jak postupovat, když Vám zakoupené zboží nevyhovuje a chcete ho vrátit v zákonné 14denní lhůtě?
Při nákupu přes internetový obchod máte dle občanského zákoníku jako spotřebitel právo zboží do 14 kalendářních dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu zboží vyměnit, nebo zboží vrátit a žádat o vrácení peněz na Váš BÚ.
Nestíháte?
Nezoufejte! Hlavni je, abyste nám zboží zaslali nepoužívané, nepoškozené a v ideálním případě v původním obalu. Pokud se o pár dní opozdíte, nic se neděje.
Nabízíme možnost vrácení zboží celých 30 dní od obdržení balíčku.
Nicméně vždy platí pravidlo, čím dříve tím lépe.
A ještě opakujeme, že zboží nesmí být použité nebo poškozené!
Právo vrátit nebo vyměnit zboží do 30 dnů od převzetí zboží máte jen při nákupu přes internetový obchod. Neplatí pro nákupy v našich prodejnách, na prodejnách má zákazník dostatek času koupi vyhodnotit. Pokud se rozhodnete i přes koupi na prodejně zboží vrátit, je možné po dohodě zboží vyměnit za jiné ve stejné hodnotě. Vrácení peněz po vyzvednutí či zakoupení na prodejně není možné.
O průběhu výměny nebo vrácení zboží vás budeme samozřejmě informovat emailem.
Jak nám zboží vrátit?
Vracené zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
Přiložte kopii dokladu o nákupu a přímo na ni připište číslo Vašeho účtu (zákazníci ze Slovenska také IBAN/SWIFT číslo bankovního účtu). Peníze za zboží i náklady na dopravu ke spotřebiteli (nejlevnější nabízené dle občanského zákoníku a obchodních podmínek) Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 7mi dnů od doručení zboží na naši adresu (pokud není shon peníze vracíme obratem). Ideálně využijte náš návratový list .
Zasílejte na adresu:
,,VRÁCENÍ,,
Madolen.cz / Looke
Na Hutích 582/3
160 00, Praha 6
Neposílejte zboží pro vrácení na dobírku. Zboží nebude přebráno a zásilka odejde zpět odesílateli.
Původní balení zboží
Obal není věcí nákupu ani součástí koupené věci. Zboží si můžete vyzkoušet, nemělo by však dojít k jeho zjevnému opotřebení. Je třeba brát v úvahu náklady, které bude mít LOOKE COMPANY s.r.o. s uvedením do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě. S ohledem na různorodost zboží mohou být tyto náklady různě vysoké a řeší se individuálně. Tyto náklady pak mohou být započteny s částkou za vrácené zboží.
Výměna zboží
Pokud Vám doručené zboží z nějakého důvodu nevyhovuje (nesedí Vám velikost nebo se Vám nelíbí barva apod.), pošlete nám zboží zpět.
Přiložte kopii dokladu o nákupu a přímo na ni připište, za co přesně chcete zboží vyměnit: značka, model, barva, velikost - ukázat příklad. Můžete také použít náš návratový list . Zboží Vám vyměníme a obratem pošleme (vyměněné zboží odesíláme přepravní službou GLS).
Adresa pro zasílání zboží:
,,VÝMĚNA,,
Madolen.cz / Looke
Na Hutích 582/3
160 00, Praha 6
Neposílejte zboží pro vrácení na dobírku. Zboží nebude přebráno a zásilka odejde zpět odesílateli.